Jarri harremanetan Iberdrola Taldeko i-DE banatzailearekin
i-DEn, Iberdrola Taldearen banatzailea zaren aldetik, harremanetarako hainbat kanal eskaintzen dizkizugu izan dezakezun edozein zalantza edo gorabehera argitzeko.
Hemen gaude gaztelaniaz, ingelesez,euskaraz eta valentzieraz. Nahiago baduzu, orrialde hau gaztelaniaz kontsulta dezakezu.
Matxuren eta mozketen i-DE-ko WhatsApp-a
Programatutako matxurei eta mozketei buruzko zalantzak gure WhatsAppeko kanalaren bidez argitu ditzakezu (900 924 014)
Online formularioa
Kontsultak eta erreklamazioak egiteko, kontsulta- eta erreklamazio-formulario bat duzu eskura. Hemen bidal diezazkigukezu eskaerak, kontsulta espezifikoak egin edo ziurtagiriak eskatu. Edonola ere, ahalik eta lasterren erantzungo dizugu.
i-DEren helbide elektronikoa
Posta elektronikoz ere jar zaitezke harremanetan. Idatz iezaguzu contacto@i-de.es helbidera, eta ahalik eta lasterren erantzungo dizugu.
i-DE eremu pribatua
i-DE eremu pribatuaren bidez, gure bezeroei plataforma esklusibo bat eskaintzen diegu, haien hornidurak kudeatzeko eta gurekin harremanetan egoteko.
Bezeroaren arretarako i-DE doako telefono-zenbakia
Bezeroaren arretarako i-DEren doako zenbaki ofiziala 900 171 171 da.
Kanal hori eguneko 24 orduetan dago erabilgarri, urteko 365 egunetan, matxurarik edo hornidura-mozketarik izanez gero zuri erantzuteko.
Iberdrola Taldearen salaketa-kanala
Etika eta gardentasuna dira Iberdrola Taldearen funtsezko zutabeetako bat. Bi balioak sustatuko ditugu. Horregatik, zure eskura jartzen dugu salaketa-formulario hau, eta horren bidez, honako hauek egin ahal izango dituzu:
- Iberdrola Taldeko profesionalen batek legezkotasunaren aurka egindako egintzen berri ematea.
- Iberdrola Taldeko profesionalen batek hornitzailearen kode etikoa betetzen ez duela jakinaraztea.
Zer dokumentazio behar duzu kontsultak egiteko?
Prozesua askoz arinagoa izan dadin, kontuan izan datu batzuk eskatuko dizkizugula, kontsulta edo kudeaketa motaren arabera.
Behar dugun dokumentazioa aldatu egiten da kontsulta hauen arabera:
Hornidura falta
Hornidura-faltagatik harremanetan jartzen bazara, kontratuaren titularraren IFZ, IFK edo egoiliar-txartela eskatuko dizugu zure eskaera azkar kudeatu ahal izateko.
Hargune-espedientea
Hargune-espediente bat irekitzeko edo kontsultatzeko, espediente-zenbakia eta titularraren lehen abizena edo sozietate-izena beharko dituzu.
Kontsulta egin aurretik, honako hau egiaztatzea gomendatzen dizugu: hargune-espedientea ireki behar duzu?
Ikuskapen-espedientea
Ikuskapen-espediente bati buruzko kontsultak badituzu, espediente-zenbakia baino ez diguzu eman behar.
Kontagailuaren irakurketari buruz
Zure kontagailua irakurri nahi baduzu, IFZ, IFK edo egoiliar-txartela eta kontratuaren titularraren lehen abizena beharko dituzu.
Kontagailu adimendunei buruz gehiago jakitea ere gomendatzen dizugu.