Jarri harremanetan Iberdrola Taldeko i-DE banatzailearekin

 

i-DEn, Iberdrola Taldearen banatzailea zaren aldetik, harremanetarako hainbat kanal eskaintzen dizkizugu izan dezakezun edozein zalantza edo gorabehera argitzeko. 


Hemen gaude gaztelaniaz, ingelesez,euskaraz eta valentzieraz. Nahiago baduzu,  orrialde hau gaztelaniaz kontsulta dezakezu.

Icono de whatssap

Matxuren eta mozketen i-DE-ko WhatsApp-a

Programatutako matxurei eta mozketei buruzko zalantzak gure WhatsAppeko kanalaren bidez argitu ditzakezu (900 924 014)

icono de un formulario con un lápiz

Online formularioa

Kontsultak eta erreklamazioak egiteko, kontsulta- eta erreklamazio-formulario bat duzu eskura. Hemen bidal diezazkigukezu eskaerak, kontsulta espezifikoak egin edo ziurtagiriak eskatu. Edonola ere, ahalik eta lasterren erantzungo dizugu.

un sobre con una arroba

i-DEren helbide elektronikoa

Posta elektronikoz ere jar zaitezke harremanetan. Idatz iezaguzu  contacto@i-de.es helbidera, eta ahalik eta lasterren erantzungo dizugu.

Una persona

i-DE eremu pribatua

i-DE eremu pribatuaren bidez, gure bezeroei plataforma esklusibo bat eskaintzen diegu, haien hornidurak kudeatzeko eta gurekin harremanetan egoteko.

Teléfono

Bezeroaren arretarako i-DE doako telefono-zenbakia

Bezeroaren arretarako i-DEren doako zenbaki ofiziala 900 171 171 da. 

Kanal hori eguneko 24 orduetan dago erabilgarri, urteko 365 egunetan, matxurarik edo hornidura-mozketarik izanez gero zuri erantzuteko.

mano junto a un contador

Iberdrola Taldearen salaketa-kanala

Etika eta gardentasuna dira Iberdrola Taldearen funtsezko zutabeetako bat. Bi balioak sustatuko ditugu. Horregatik, zure eskura jartzen dugu salaketa-formulario hau, eta horren bidez, honako hauek egin ahal izango dituzu:

 

  • Iberdrola Taldeko profesionalen batek legezkotasunaren aurka egindako egintzen berri ematea.
  • Iberdrola Taldeko profesionalen batek hornitzailearen kode etikoa betetzen ez duela jakinaraztea.

 

Zer dokumentazio behar duzu kontsultak egiteko?

 

Prozesua askoz arinagoa izan dadin, kontuan izan datu batzuk eskatuko dizkizugula, kontsulta edo kudeaketa motaren arabera.
Behar dugun dokumentazioa aldatu egiten da kontsulta hauen arabera: